Home

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Am hotarat sa ne casatorim. Care sunt primii pasi pentru organizarea marelui eveniment?

Daca vreti sa scapati de mare parte din stres, e simplu: echipa Fonic Events va va da exact sfaturile si ideile de care aveti nevoie pentru ca totul sa devina mai usor. Contacteaza-ne acum si unul dintre consultantii nostri iti va sta la dispozitie. Decidem impreuna cea mai potrivita varianta.

De ce FONIC EVENTS?

Echipa Fonic Events beneficiaza de o experienta vasta in industria muzicala romaneasca atat in ceea ce priveste managementul si impresariatul artistic cat si in organizarea evenimentelor de succes, avand in exclusivitate cei mai in talentati artisti ai momentului.

Cum ma puteti ajuta?

Probabil ca te sperie deja gandul ca nunta de vis te va costa foarte mult. Consultantii Fonic Events te pot invata cum sa reduci sau sa scapi de unele cheltuieli. Foarte multe cupluri se pierd atat de mult in ideea de a organiza o nunta de vis incat uita sa acorde atentie detaliilor. Specialistii nostri va stau la dispozitie cu servicii gandite pana la cel mai mic detaliu. Petrecerea de nunta poate fi un moment clasic, asa cum il stie toata lumea, sau il puteti transforma intr-un spectacol memorabil pe care invitatii sa si-l aminteasca si sa il povesteasca mult timp de acum inainte.

Cantati si muzica populara ?

Cântăm toate genurile de muzică, cele mai cunoscute piese româneşti şi internaţionale. (Pop, Rock, Dance, Oldies, Hip-Hop, Jazz, Blues, Cafe Concert, Muzică de club la saxofon, Latino, Reggae, Rock & Roll, și altele) dar si Populară, astfel încât la finalul evenimentului toată lumea să fie mulţumită.

Cati solisti sunteti in formatie ?

In functie de pachetul ales de dumneavoastra,  numarul persoanelor care vor fi prezente este diferit de la eveniment la eveniment. Acest aspect se poate definitiva dupa o eventuala discutie detaliata despre evenimentul dumnoavoastra in functie de pachetul ales.

Cat este avansul?

Avansul se stabileste in functie de suma negociata in contract si reprezinta 25% din suma totala.

Se semneaza un contract pentru serviciile alese?

Pentru fiecare eveniment indiferent de tipul lui, se semneaza un contract.

Va deplasati si in alte orase in afara de Bucuresti ? Ce costuri se adauga?

Sigur ca da, ne deplasam si in alte orase, iar costul transportului este de 1.5RON/km (dus-intors)

Cu cat timp inainte ar trebui sa fac o programare ?

Ca sa fiti siguri ca gasiti libera data pe care o doriti, de preferabil este sa faceti o programare cu minim 6 luni inainte.

Vreau un DJ, dar parintii mei doresc o trupa live. Puteti avea ambele optiuni?

Sigur ca da ! Va oferim pachetul care include atat trupa live cat si DJ astfel incat toata lumea sa fie multumita.

Imi place foarte mult un anumit cantec pe care nu l-am auzit la voi. Ati fi dispusi sa invatati acest cantec pentru noi?

Daca piesa respectiva se potriveste cu genul de muzica cantat de interpretul ales de dvs, sigur ca se poate.

Putem sugera anumite melodii sau genuri muzicale pe care NU ni le dorim la eveniment?

Da, ne puteti spune ce genuri muzicale sau melodii nu v-ar placea ca interpretii nostri sa le abordeze.

Cate ore cantati la eveniment ? Daca se depaseste numarul orelor, cum se procedeaza ?

In general, programul artistic dureaza pana in jurul orei 05:00, dupa care ramane DJ-ul pana la incheierea evenimentului.

Pot exista cereri, preferinte muzicale in timpul evenimentului?

Da, se pot acorda cerinte in momentele stabilite de trupa sau DJ deoarece exista un program prestabilit.

Obtine o oferta

Organizarea nuntii devine mai usoara prin idei si sfaturi de la echipa Fonic Events. Contacteaza-ne acum si unul dintre consultantii nostri iti sta oricand la dispozitie.

Tel: 0720 192 112